سلام خوش اومدین

چند تا نکته بگم همین اول

( نظر) یادتون نره

کپی مطالب بدون ذکر منبع رو قبول ندارم (حرام)

 

 

 

http://www.uplooder.net/img/image/54/b842b2754541a87bdf3d2e35d1a43b29/camera.gif

مطالب قدیمی تر هم حتما برید

تبادل لینک هم می کنیم

برید خوش باشید

 

پاتوق خنده

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت15:42---1 تير 1394
خیلی باحال بود
خوشمان امد
پاسخ:شرف بر درودت


آرزوی روانـــــــی مطلق
ساعت19:29---30 خرداد 1394
لینکتون کردم.
پاسخ:ممنون ادرستو ندارم لینک کنم


آرزوی روانـــــــی مطلق
ساعت19:28---30 خرداد 1394

سلام
خیلــی ممنون از حضورتـــون.
پاسخ::))))))


reza
ساعت12:47---12 خرداد 1394
دوست گرامی وبتون عالیه خیلی زیباس

سرور
ساعت19:32---30 دی 1393
خیلی قشنگه وبتتتتت لایک عزیزم

سارا
ساعت13:50---5 دی 1393
سلام بیجور چطوری کشافت خخخ
اسمه کلنم ناسا نایس است.
برو به سایتم کلش
http://www.saraclash20.lxb.ir


بهار
ساعت15:41---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست alone boy واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مگه فضوووووولی
ساعت19:08---12 آذر 1393
خاک تو مخت کننند ...یعنیا خاااااک سن حضرت فیلو داریااااااااااا ولی یه جفت عقل نداری ولی......وب خوبی داری داداش برو خوش باش ...فقط ذوق مرگ نشوو خواهشا حوصله عذا داری ندارم ..الانم هرفوشی که داری تو دلت بهم میدی را میزارم به پای ذوقت
پاسخ:خدایا اینو شفا نده بزا بش بخندیم....


ضدحال
ساعت21:59---30 آبان 1393
سلام وبلاگ جالبی داری
منم لینک کن...
آدرس اون بالاست


امیرحسین
ساعت19:49---29 آبان 1393
سلام من شما لینک کردم شما من را لینک کنیدhttp://amircom.loxblog.com/
پاسخ:چشم


مبیلی
ساعت11:46---29 آبان 1393
ببخشید یه مشکلی پیش اومده بود براهمین بازم آدرسمو عوض کردم.
لطفا آدرسمو توی لینک درست کن آدرسم این شده:
http://harfaye-delam.lxb.ir
خیلی ممنون ببخشیداااا لطفا لینکمو درست کن مرسی
پاسخ:سلام اشکال نداره اوکی


مبیلی
ساعت11:31---29 آبان 1393

سلاام.ببخشید یه زحمتی دارم.من آدرس وبلاگمو یه ذره تغییر دادم اگه میشه لینکمو درست کن ممنون میشم
آدرسم از http://_my-heart_.lxb.ir به http://-my-heart-.lxb.ir تغییر یافته.
لطفا درستش کن ممنونم
پاسخ سلام یاشه



رومینـــــــــا
ساعت20:38---27 آبان 1393
خـــوبِ مـــن ، هـنــر در فــاصـلـه هــاســت . . .

زیـاد نـزدیـک بـه هـم مـیسـوزیـم و زیــاد دور از هـم یـخ میزنـیـم !

تــو ، نـبـایـد آنـکـسی بـاشـی کـه مـن مـیـخـواهـم ،

و مــن نـبــایــد آنـکـسی بـاشــم کـه تـو مـیـخــواهــی . . .

کـسـی کـه تــو از مــن مـی خـواهـی بـسـازی ،

یـا کـمـبــودهـایــت هـسـتـنـد یـا آرزوهـایـت . . .

مـن بــایــد بـهـتــریــن خــودم بـاشــم بــرای تــو ،

و تــو بـایــد بـهـتــریــن خــودت بـاشــی و بـشــوی بــرای مــن . . .

خــوب ِ مــن ، هـنــر عـشـق در پـیـونـد تـفـاوت هــاسـت ،

و مـعـجــزه اش نــادیـده گـرفـتـن کـمـبــودهــا . .


ali
ساعت13:32---23 آبان 1393
گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود

گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود

گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود

گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود
در گذشت مرتضی پاشایی را تسلیت میگوییم
همچنین


mostafa
ساعت13:31---22 آبان 1393
وبت عالی بود خیلی خندیدم
راستی لینکت کردم
پاسخ:مرسییییییی


فاطمه
ساعت17:43---20 آبان 1393
دیدی اومدم؟
پاسخ:خخخخخخ نه کی اومدی یه اهنی اوهونی دری چیزی میزدی


مهران
ساعت23:48---19 آبان 1393
لایییییییییک انصافا
آغایی


setareh
ساعت21:37---17 آبان 1393
عالیه وبتون بازم سر میزنم و لینک شدین ممنون میشم لینکم کنین
پاسخ:سلام مرسی لینک شدین


فرناز
ساعت14:40---15 آبان 1393
خیلی وبت جاااااااالبه
پاسخ:چجوریه؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: